Föreningens styrelse utgörs av frivilliga delägare i föreningen (samt en representant från HSB) och väljs på årsstämman som hålls det första halvåret varje år. Styrelsen har det verkställande ansvaret och sköter det strategiska arbetet vad gäller ekonomi, kommunikation och fastighetsunderhåll. I praktiken sköts dock rutinarbetet av externa parter som styrelsen anlitar. Felanmälan av trasiga dörrar, lampor och hissar hanteras av föreningens fastighetsskötare och skall således inte göras direkt till styrelsen.
Sedan årsstämman 2024 består styrelsen av följande personer:
- Tommy Hansson (Ordförande)
- Ulf Netzler (Vice ordförande)
- Mikael Trägårdh (Ledamot)
- Mia Stifanic (Ledamot)
- Josefin Bergstrad (HSB-ledamot)
Önskar ni komma i kontakt med styrelsen, så görs det genom detta formulär. Notera att det inte är acceptabelt att kontakta enskilda styrelseledamöter via privat e-post, privat telefonnummer eller genom besök. Är ditt ärende av akut karaktär, gör en akut felanmälan.